Obserwatorzy

sobota, 21 lutego 2015

Ubrałam telefon.


Mówię Wam ile nasłuchałam się od swojego męża, że nie mam etui na telefon , że telefon się niszczy, że mogę etui zrobić sobie sama...w końcu, że  mi kupi. Ale ja tak już mam, że niektóre projekty robię od razu, a niektóre powstają bardzo długo. I nie wynika to z lenistwa czy trudności wykonania...tylko tak po prostu. Tak było w przypadku tego etui, choć w mojej głowie powstało już dawno. Wymyśliłam sobie, że będzie filcowe, takie trochę haftowane, trochę folkowe i koniecznie z motywem ptaszka. Powstało w jeden wieczór, mąż w końcu zadowolony i ja też.









Żegnam się z Wami tą piosenką, chodziła mi po głowie cały dzisiejszy dzień i wyjść nie chce. Lubicie Grechutę? Ja bardzo...




Pozdrawiam:)

27 komentarzy:

  1. Śliczne!!!
    Ja o telefonie nasłuchałam się tego samego i terazm mam i szydełkowe etui i takie ze sklepu. Jako, że to sklepowe to prezent od męża więc moje rękodzieło poszło w kąt:) ( Chyba jednak jemu się nie spodobało hihi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super etiu- ptaszek rewelka! A grechutę uwielbiam. I aż sobie puszczę:-) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "etui" miało być , może mi się z etiudą pomyliło? ;-)

      Usuń
    2. super! Poezja śpiewana to czasy mojej młodości, w dodatku....w Krakowie ;-)

      Usuń
  3. też uwielbiam Grechutę :) A etui wyszło super

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z wiosenną aplikacją!
    Bardzo mi się podoba Twoje etui:)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Etui delikatne i pieknego ptaszora ma;)A Grechutę uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka piosenka na poranek ... super, dostałam zastrzyk energii
    Etui piękne, też energetyczne
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  7. Szewc bez butów chodzi... Skąd ja to znam ;))
    Śliczne etui.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To co potrzebne zawsze się jakoś tak odciąga.. ;) Też tak mam.
    Ładne etui :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne etui, ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki ciuszek na telefon jest świetny, a Grechutę uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Etui rewelacyjne , ptaszor wyszedł super. Grechuta ponadczasowy ciągle młody i nie starzeje się. Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne to etui ;) piękny, naszyty ptaszek ;) chyba powinnam się nim zainspirować i dla siebie też takie sprawić
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo gustowne to wdzianko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne ubranko na telefon:)
    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ekstra! Kocham szarości, a ten folkowy motyw świetnie pasuje do zgrzebnego filcu.
    A Marka uwieeelbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh, etui takie chętnie bym łyknęła na swojego nowego, pierwszego w życiu smartfona:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne etui i jaki fajny ptaszek na nim :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe! Sprawa Telefon jest piękne. Piękny motyw i hafty!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jagódko dziękuje za cudowne popołudnie,za mój uśmiech na twarzy...bardzo duży.
    Uśmiecham się do tej pory do twych oczek wydzierganych:)))
    Miłego dnia ci życze:))))
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...