Obserwatorzy

sobota, 14 listopada 2015

Jak co roku...

Zaczynam pomału myśleć o Świętach Bożego Narodzenia. Może i wcześnie, bo to dopiero połowa listopada, ale pewnie i tak, jak co roku nie zdążę ze wszystkim. Na początek muchomorek, chyba moja ulubiona dekoracja świąteczna. Czerwone muchomorki wspaniale odznaczają się na tle zielonej choinki. W poprzednich latach pokazywałam na blogu szydełkowe, o tutaj na przykład. Tym razem uszyłam filcowego, pomysł zaczerpnięty z  zeszłorocznego , jesiennego wydania magazynu Green Canoe Style . Prosty w wykonaniu, i jaki uroczy. Prawda?





A Wy myślicie już o świętach?

36 komentarzy:

  1. Faktycznie przeuroczy muchomorek. Świetne wykonanie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny jest ten muchomorek.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że Ci się podoba:) Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Myślę myślę :) za 14 dni stroję hihi Grzybek cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny ten muchomor i jak prosto go się robi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, prosto, a efekt końcowy cieszy oko baardzo:) Pozdrawiam.

      Usuń
  5. a ja tez mam muchomorki, tylko robione na drutach lub szydelku- od Ciebie! Buziaki!(PS Można częściej prosic o posty;-))?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obiecuję, że będę tu częściej. Zapraszam na mojego instagrama (tam bywam częściej).
      Pozdrawiam Ewuniu.

      Usuń
  6. Ja na większości blogów, które obserwuję, widziałam już świąteczne dekoracje. Sama powolutku też już tworzę np. świąteczne kartki :)
    Muchomorki na choinkach prezentują się bardzon wdzięcznie, sama muszę nad takim pomyśleć - jest bardzo uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny muchomorek. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomysłowa dekoracja ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muchomorek jest uroczy :) Wyjątkowa dekoracja, ucieszy dzieci oraz te osoby co nie mają czasu - lub bardzo mało. Ja już zaczęłam przygotowania i cały czas myślę już o piernikach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Filc mi się przejadł:)no i wole Twoje szydełkowe muchomorki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny ten filcaczek:)) Ja szydełkuję:)) Ale jesli filc wpadnie mi w ręce...:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Radosnych i rodzinnych Świąt !
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...