Obserwatorzy

poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Na koniec wakacji o wakacjach słów kilka i o wakacyjnej wymiance.

Choć od powrotu z naszego urlopu minął już prawie miesiąc i codzienność pochłonęła mnie bez reszty, to myśli pozostały gdzieś na wakacjach jeszcze...Chorwacja za nami...Piękne momenty  za nami...Kolejne rodzinne wakacje za nami, z których cieszę się niezmiernie, bo kto wie czy nieostatnie w czteroosobowym składzie, może za rok mój nastoletni (żeby nie powiedzieć wprost siedemnastoletni) syn nie będzie już chciał spędzić ich z nami. 
Pojechaliśmy do Chorwacji bez wcześniejszej rezerwacji miejsc. W pełni sezonu. Bez problemu znaleźliśmy apartament, piaszczystą plażę - to dla Zuzi, spokój, widoki takie inne od codziennych...Było cudownie. W głowie, pozostało mi wiele obrazów, dźwięków, zapachów... Obiecałam sobie, że jeszcze tu wrócę...Wrzucam parę kadrów, tak bez ładu zupełnie.










***

A teraz słów kilka o wymiance, na którą w czerwcu jeszcze zapisałam się na u Ewy. Temat - "Pamiątka z wakacji". W paczce miał znaleźć się gadżet związany z miejscem wakacji - ręcznie robiony- u mnie jest to woreczek z lawendą w kształcie domku z czerwonym dachem, miało być coś na zdjęcia -u mnie ramki ozdobione łódkami, pocztówka  i "kot w worku". Kotem jest poszewka na jaśka, a workiem haftowana siatka.






Moją parą wymiankową była Bożka. Zobaczcie jakie cuda od niej dostałam.










W paczce były jeszcze słodycze, które niestety nie doczekały do sesji. 
Bożenko, dziękuję Ci jeszcze raz.

19 komentarzy:

  1. Ja bym pewnie nie zdecydowała się na taki "spontaniczny" wyjazd, czyt. bez rezerwacji miejsc w pełni sezonu... często jest tak, że po prostu nie ma miejsc...
    Fajnie, że urlop Wam się udał :)

    a Twoją torbę i poszewkę widziałam już u Bożki i się nimi zachwycałam :) cuda!

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie właśnie wyjazdy i często tak robimy ,że jedziemy w ciemno ,zawsze byłam zadowolona i nie było problemu ;) :) fajne wakacje miałaś Kochana :)

    świetna wyianka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja z tych podziwiajacych- z dzieciakami to zawsze rezerwuję. Jak jeździliśmy sami, to mogło być w ciemno! Piękne fotki i piękne wakacje! A wymianka- cudne prezenty sobie sprawiłyście! A poszeweczka- co ja Ci będę pisać......Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne wymiankowe prezenty!:)

    A Chorwacja piękna, od dawna chciałabym tam pojechać!

    Pozdrawiam,
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie powinnam była oglądać tych zdjęć! teraz to dopiero złapię doła!.... a tak to się łudziłam że jeszcze wakacje... a wakacje już tylko na zdjęciach... za to zdjęcia u mnie w pięknych rameczkach, no i jak się przytulę do tej kolorowej podusi to humor się poprawi

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcale sie nie dziwie że myślami jeszcze na wakacjach jesteś:)Połączenie gór i wody to dla mnie raj na ziemi.Z takiego miejsca mogłabym nie wracać nigdy.Zuzia już taka duża!!jak ten czas leci!!!
    Torba cudaśna:)!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...