Obserwatorzy

wtorek, 17 kwietnia 2012

Aniołek.

Wiosna, wiosna...gdzieżeś ty??? ...chciałoby się zapytać, wyglądając przez okno. Wczoraj wiało, lało, do tego było zimno. Dzisiaj już nie leje i nie wieje, nawet nieśmiało wygląda zza chmur słońce, ale nadal jest zimno. Pani z mojej ulubionej piekarni pocieszała mnie rano, że od jutra ma się ocieplać, oby...

***

Ostatnio moja twórczość ogranicza się do krzyżykowania, ale co ja na to poradzę, że tak polubiłam ten haft, 
 i że sprawia mi on tyle radości. Tak więc, kiedy zobaczyłam ten wzór zakochałam się w nim od razu
 i wiedziałam, że muszę wyhaftować dwie wersje. Jedną, niebieską dla syna i drugą, różową dla córeczki. 
Na razie ukończona jest ta pierwsza . Aniołka oprawiłam w ramkę w kolorze naturalnym, ale docelowo przemaluję ją chyba na biało. Jak myślicie, czy biała będzie lepsza?



Ponieważ wcześniej nie miałam okazji, chciałam Wam pokazać, co ostatnio wygrałam w Candy u Aleksandry. Serduszko wisi już w mojej kuchni, dziękuję Ci Olu jeszcze raz.



Pozdrawiam Was wiosennie, mimo pogody niewiosennej za oknem, a zwłaszcza moich nowych obserwatorów.



9 komentarzy:

  1. Piękne serducho! Będę niedługo robić podobne ;-)
    A Aniołek byłby świetnym prezentem z okazji chrztu św. lub komunii :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny aniołeczek:) serducho tez urokliwe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serducho sliczne, haft nic dodać nic ująć prześliczny, coraz bardziej czuję pokusę haftowania;)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się serduszko spodobało
    Zapraszam do siebie na wygrywajkę http://miu86.blogspot.com/2012/04/rozdawajka-uwaga-bardzo-krotka.html:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosna już przyszła :)
    Piękny ten hafcik, a może tak spróbować swoich sił.... zobaczymy :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniołek świetny,ale serducho mmmmm piękne:)
    Zapraszam na moje Candy

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosna już pachnie pełną piersią:) Podziwiam zręczność rączek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdolniacha jesteś . No i cierpliwości nie brakuje. Mnieoczy wysiadają przy takich rzeczach :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...