Obserwatorzy

piątek, 6 lipca 2012

Taki misz-masz...

Zakładając bloga, w zamiarze miałam prowadzić blog rękodzielniczy.  A tu tego rękodzieła jak na lekarstwo, za to z czasem wyszedł mi taki misz-masz . Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe???  Mnie samej podoba się, że ten mój blog jest taki o wszystkim i o niczym.

***

Wracając do rękodzieła, już jakiś czas temu wyhaftowałam koronę, nie może się biedaczka doczekać oprawy.  
A, że jest przeznaczona dla osoby, która lubi styl vitange,  to i sama ramka nie może być byle jaka.



I drugie haftowane biedaczysko,  które czeka w kolejce, też  na oprawę. Tutaj  pisałam już o tym aniołeczku. Miał być różowy dla córeczki i jest. 





Miłego weekendu Wam życzę i przypominam o zabawie "łapanie licznika 10.001"  KLIK

14 komentarzy:

  1. Prześliczne hafty, korona obłędna!!!
    Z tym rękodziełem zgadzam się z Tobą...jakoś brak!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne hafty - korona cudna.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne hafty :) Ostatnio moja córcia jest zaciekawiona jak powstają takie właśnie obrazki więc chyba będę musiała ruszyć swoje dwie lewe i się nauczyć... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli rzeczywiście nigdy nie haftowałaś a masz zamiar, to polecam Ci zajrzyj na blog CHAGI http://pasjeodnalezione.blogspot.com/ , gdzie znajdziesz wiele informacji na temat haftu krzyżykowego:)

      Usuń
  4. Hehe, mój blog też miał być o rękodziele - ale jest o tym i o owym ;-) Ale czyż obiad, który ugotujemy, albo zdjęcie, które zrobimy nie jest pracą rąk naszych? Hafciki urocze. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam bloga o różnych rzeczach, tak to czasem wychodzi...;) Bardzo ładne hafty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Korona mnie urzekła. Ja miałam mieć bloga o podróżach a mam o ogrodzie głównie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja mam taką koronkę na szydełkowej poduszce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Korona cudna, aniołek słodziak, po oprawieniu będą jeszcze piekniejsze :)
    Wiele blogów, z założenie, miało być tylko rękodzielniczych mój tez, ale jest jak jest ..... i bardzo dobrze, bo nie samym rękodziełem człowiek żyje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam takie same dylematy i dlatego staram się to moje rękodzieło często wystawiać, bo inaczej mam jakieś nieuzasadnione wyrzuty sumienia, ale jak przyjdzie przerwa na robótki to pewnie będzie o wszystkim i o niczym... trudno.
    A korona świetna! Ciekawa jestem jaką ramkę wykombinujesz, bo musi to być coś ekstra do takiego haftu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniołek prześliczny, taki z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...