Obserwatorzy

piątek, 16 listopada 2012

Jesień w kolorach tęczy - kolor fioletowy.

To już ostatni kolor w zabawie u Ani . Myślałam, że na nim polegnę, bo w listopadzie jakoś mało tego fioletu dookoła mnie było. Kupiłam nawet bakłażany, bo fioletowe, ale okazały się modelami mało wdzięcznymi, bo na zdjęciach przy braku światła wyszły prawie czarne. Za to jako kolacja były wyborne. Cóż więc mi pozostało? Przeszukałam "archiwa" i padło na astry, u mnie w towarzystwie rusałek, najbardziej chyba jesienne kwiaty.

ASTRY





I jeszcze piosenka,która towarzyszy mi cały wieczór. Piękna kobieta, piękny głos...
Ode mnie dla Was:)
Dobrej nocy:)

3 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia astrów :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie,a u mnie zastój:/coś wymyślę:)
    Miłego dnia Jagodaj

    OdpowiedzUsuń
  3. fascynujące, ze tyle osób w zabawie i tyle skojarzeń :), motyle zawsze mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...