Obserwatorzy

środa, 27 lutego 2013

Tęsknię za wiosną.

Napisałam ostatnio w komentarzu u Igi, że sama nie wiem, czy mam dość tej zimy, czy jeszcze nie. Chyba dostałam jakiegoś chwilowego zaćmienia umysłu, bo ja BARDZO a to bardzo tęsknię już za wiosną. Lubię zimę. To prawda. Najbardziej taką śnieżną, z lekkim mrozem i słoneczną. Ale mam wrażenie, że tej zimy niewiele było takich dni.
Dzisiaj wychodząc z domu do pracy, a wychodzę bardzo wcześnie, pierwszy raz nie wychodziłam po "ciemku". Całkiem jasno też nie było, ale była to pora, kiedy ptaki już wstały i z przyjemnością wsłuchiwałam się w ich trele i ćwierkanie. Z tych ich śpiewów zrozumiałam tyle, że wiosna tuż, tuż:) One chyba najlepiej to wiedzą, prawda?
A w kwestii wiosny - to po pierwsze, w końcu zakwitł mój hiacynt. Cieszy mnie delikatnym zapachem i pięknym wyglądem. Po drugie w sobotę, kto wie, może wysieję zioła do doniczek. Już czas chyba. Po trzecie wszystkie pogodynki zapowiadają ocieplenie.




DOBREGO DNIA:)

                                    

14 komentarzy:

  1. Hiacynt pięknie Ci zakwitł a ten zapach trochę oszałamia jak wiosna gdy wybuchnie. Niech już przyjdzie bo umieram z tęsknoty,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też już nie mogę doczekać się wiosny... Słyszę ją w śpiewie ptaków,widzę w promieniach słońca. Tylko prognozy są cały czas niesprzyjajace.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo ta pogoda taka nijaka w tej chwili...te okresy przejściowe sa najgorsze...ale już czuć w powietrzu wiosenkę;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tak... byleby do wiosny :)

    pozdrawia ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. :)))Osobiście zimy mi już wystarczy:)Chodniki suche,bez soli aż miło wyjść z psem.Też czuję wiosnę.Czuje że jest za rogiem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak wiosnę już czuć, słychać, a i podglądnąć można w takich cudnych hiacyntach:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten Twój hiacynt :-) ja też poczułam wiosnę, gdy za widoku wróciłam do domu z pracy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też czekam na wiosnę . I dzisiaj ją poczułam bo dzień dłuższy, ptaki śpiewały, i ten zapach rozwiniętych u mnie hiacyntów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja cały czas czekam az zakwitnie mój. Idzie w górę po malutku.
    Dla mnie wraz z marcem nadchodzi wypatrywanie wiosny. :) Choć na Pomorzu na zimę nie moglismy narzekać.
    Pa

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiosna już na progu stoi:) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny jest Twój hiacynt.
    Ja też kupiłam kilka kolorów, ale mój różowy jest o wiele mocniejszy.
    Jest taki ... rozpustny ;/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pekné hyacinty i všetko na Tvojom blogu.
    Emily

    OdpowiedzUsuń
  13. A i puszka po-czymś-tam znalazła nowe zastosowanie:) Niech pachnie wiosną!

    OdpowiedzUsuń
  14. cute idea and great pictures
    ♥doris

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...